Objednala jsem si sedačku u firmy Kasvo ,ale bohužel při dodání byla poškozená . Řešila jsem reklamaci sedačky přes reklamační oddělení ,kde to ze začátku vypadalo ,že přijdu o peníze a zůstane mě poškozená sedačka . Po domluvě s panem jednatelem firmy se podařilo sedačku vyreklamovat a peníze mě byly vráceny. Cením si velice slušného jednání a tímto se firmě Kasvo omlouvám, že jsem napsala ,že jsou podvodníci.Jirounková
Od 15.8. mám objednanou sedací soupravu Bali. Dodací lhůta 6 - 8 týdnů, do dnešního dne, tj 5.11. po 12. týdnech stále nic. Po telefonické urgenci mě paní prosila, ať ještě vydržím a není schopná mi říct, kdy sedačku dovezou.Prý kamiony naváží zboží každý týden Už mě to nebaví a objednávku asi zruším. M|rzí mne to, ale 3 měsíce čekat.....:-(
Na pohovku jsme čekali dlouho, byť podle stránek byla skladem. Nakonec přišla, ale úplně jiných rozměrů než bylo uvedeno na stránkách. Mezi plusy pohovky měla patřit i čalouněná záda. Ani omylem. Jen jakýsi hadr. Zatrhané čalounění je už minimum z toho co mi vadí. Firma sice uznala chybu, dostali jsme kompenzaci. Nejraději bych vrátila, ale těsně před Vánoci nemohu čekat zase kdoví jak dlouho na novou. No a co myslíte? Firma se ani nenamáhá chybné údaje na svých stránkách opravit.
Před nákupem si tedy rozměry ověřit, a ještě lépe, této firmě se obloukem vyhnout. Za mě už nikdy.
Hodnotím pozitivně, přesto, že mi bylo dodání zboží vygenerováno až za 3 týdny, přesto po mých urgencích vyhověli a dodali do týdne. Zboží pěkné, dobré ceny.
Při objednávání mi velmi pomohla pracovnice firmy, zaslala mi vzorník potahových barev, byla velmi vstřícná. Objednané zboží bylo dodáno tak jak bylo dohodnuto. Byli jsme naprosto spokojeni ikdyž s objednáváním přes internet nejsme zběhlí.